Jeugd Jeugd

Op deze pagina is alles te vinden over het jeugdwerk binnen de Protestantse Gemeente Leens-Mensingeweer.

Voor meer informatie kun je rechtstreeks contact opnemen met onze jeugdwerker of onze jeugdouderling of een e-mailbericht sturen naar jeugd@pknlm.nl.

Jeugdwerker: José Kruize (jose.kruize@pknlm.nl)
Jeugdouderling: Gerard Spoelman (gerard.spoelman@pknlm.nl)

Club groep 6, 7 en 8 Club groep 6, 7 en 8

Geregeld is er op een vaste avond van 19.00 tot 20.00 uur club voor de groepen 6, 7 en 8.

We hebben het over allerlei onderwerpen. Serieus, verdrietig, blij, grappig, spannend... Je kunt het zo gek niet bedenken. Natuurlijk doen we ook allerlei leuke dingen zoals knutselen en spelletjes.

De avonden worden gehouden in het jeugdhonk van Pro Rege en geleid door José Kruize.

Club 12 t/m 17 jaar Club 12 t/m 17 jaar
Deze club is voor iedereen van 12 tot en met 17 jaar, en komt geregeld op een vaste avond bij elkaar in het jeugdhonk. Naast serieuze onderwerpen is er altijd tijd voor een spel of om even te kletsen.

De avonden worden geleid door José Kruize.

Kindernevendienst Kindernevendienst

Hoi jongens en meisjes,

Samen leven, samen groeien,
openbloeien.
Een nieuwe start
ieder voor zich, ieder apart.

Put uit je eigen levensbron
en verbreed zo je horizon.
Laat met je eigen talent
zien wie je bent.

De toekomst ligt open,
met heel je bagage mag je nu zelf verder lopen.
Jullie mogen proeven en ruiken
en meenemen wat jullie willen gebruiken.

En wij ouders laten jullie gaan,
maar blijven je wel gadeslaan.
Kijk en verwonder je hoe alles gaat,
vanzelf, heel bijzonder.

Elke zondag is er kindernevendienst voor de kinderen van alle groepen van de basisschool. De leiding is in handen van Anne Boven, Alinda Berghuis, Frouktje Ammeraal en Jeanine Hofman.

Kinderoppas Kinderoppas

Elke zondag is er tijdens de kerkdienst oppas voor de allerkleinsten op het podium van Pro Rege (ook wanneer er kerk in de Petruskerk is).

De coördinatie van de oppas is in handen van Johan Werkman.

Jeugdkerk Jeugdkerk
Voor de jongeren van 12 t/m 16 jaar wordt er twee keer per maand jeugdkerk georganiseerd. Tijdens de kerkdienst komen de jongeren samen in een eigen ruimte om met elkaar in gesprek te gaan over het Bijbelgedeelte.

De jeugdkerk vindt plaats in het achterdeel van Pro Rege en wordt geleid door Naomi Koning.