Laat hier een bericht achter in het gastenboek! Alle opmerkingen/suggesties zijn welkom!

Schrijf een nieuw bericht

Pagina: 1 2 3

opmerking
Bericht van w wormmeester - donderdag 26 maart 2015
Ik vind dat jullie een ontzettend mooie side hebben. heb zelf jaren in Leens gewoond,, net via mail al even contact gezocht.

Bericht van Flip Buurmeijer - zaterdag 24 augustus 2013
Toevallig beland ik op de web-site van PKN Leens-Mensingeweer. De foto's van de Petruskerk, een imponerend bouwwerk met een prachtig orgel, brachten me terug bij mijn jeugd in Leens. Daar groeide ik op onder de schaduw van deze kerk waarin ik als jongeling nog een keer een schriftlezing heb gehouden.

Bericht van Jannes Russchen - zaterdag 16 juni 2012
Ik ben bezig met het op een rij zetten van het archief van gemeente. Van vooral de Hervormde Gemeente Dijksterburen en de Gereformeerde Kerk Kruisweg loop ik tegen hiaten aan. Ik roep u op te kijken of ergens nog spul aanwezig is en zo ja contact op te nemen.

leuk
Bericht van Sonja - vrijdag 4 november 2011
Ben toevallig via google hierop gekomen, leuk om te lezen.

Sent from my Iphone via <a href="http://www.stedeplan.nl/beheer.php">vve beheer</a>

1947-1955
Bericht van Rieks Hop - woensdag 19 januari 2011
ik zat toevallig een beetje te surfen op internet en zocht naar mensingeweer en dominee Vos en toen kwam ik op jullie site terecht, ik ben in 1947 geboren in mensingeweer en gedoopt door dominee F.J.Goethals, mijn doopbriefje heb ik nog steeds in bezit, deze was goed bewaard door mijn moeder. later kwam dominee Vos en daar heb ik nog vage herinneringen aan omdat ik met mijn ouders in 1955 verhuist ben naar Alblasserdam. maar ik kan me nog herinneren dat we voor in de kerk aan tafel met dominee Vos zondagschool hadden. dit wilde ik even kwijt en zo kan je zien dat internet zijn voordelen weer heeft om naar het verleden terug te gaan. veel succes met jullie site en ik heb hem bij de favoritten gezet zodat ik altijd even kan kijken.
Rieks Hop